כך תצרו מעטפות מעוצבות שיהממו את כולם

מעטפות מעוצבות

רבים נוטים להתעלם מהמעטפות העסקיות וזורקים אותן הצידה ברגע שתכולתן נשלפת.

עם זאת, למעטפה יש כוח שיווקי גדול מאוד ואנו כאן בכדי להראות לכם כיצד להשתמש בכוח זה כיתרון.

פרסומת חינם, מה, לא תיקחו?

מעטפות עסקיות משווקות לרוב בצבע לבן ועליהן כיתוב פשוט כגון: לוגו העסק, טלפון בית העסק וכתובת המשרדים הראשיים. עם זאת, ניתן "להוציא" מהמעטפה הרבה יותר והכל באמצעות מעט יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

לדוגמא, במקום לבחור במעטפות חיוורות ורגילות בחרו במעטפות מעוצבות שהמראה שלהן מושך ואטרקטיבי. העדיפו מעטפה בעלת צבע בולט אך כזה שמתכתב עם העסק שלכם. ניתן לדוגמא לרכוש מעטפה שהגוון העיקרי בה בהיר בשתי מידות מגוון הלוגו. או לחילופין, לדבוק במעטפה הלבנה אך לשלב אלמנטים שונים של צבע התואמים את גוון הלוגו. לדוגמא: אם הלוגו הוא בצבע הצהוב, הוסיפו פרחי חמנייה קטנים בתחתית המעטפה. אם הלוגו כחול הוסיפו גלים של ים או שמיים תכולים.

המסגרת העיצובית תשדרג את המעטפה ותעזור להפוך אותה לבולטת ובעלת נוכחות, כך שגם הלקוח האדיש ביותר, זה שלא מתעניין בעיצוב, ישים לב לשינוי וייהנה לראות את האסתטיקה.

הדרך למשוך את הלקוחות לעסק שלכם

כפי שציינו קודם, מרבית בעלי העסקים בוחרים לציין על המעטפה את שם העסק, את הלוגו, מספר טלפון (ופקס, שומו שמיים) וכן את כתובת בית העסק. אך אין חובה להסתפק רק בפרטים אלה. למעשה, מומלץ להוסיף למעטפה את כתובת אתר הבית שלכם, במידה וישנו אתר עסקי, וכן את שם העמוד בפייסבוק.

ההזמנה לגלוש באתר הבית שלכם וברשת החברתית תשדר ללקוחות שאתם עדכניים ומעודכנים, שאתם "בעניין" ושאתם מדברים באותה השפה כמו כולם. בנוסף, החיבור לפייסבוק ולעמוד הבית יגביר את התנועה האורגנית פנימה, ותעלה את החשיפה למותג שלכם.

בתי דפוס רבים ממליצים להוסיף ברקוד לסריקה המוביל את מקבל המעטפה אל אחד משני הערוצים הללו, ואנו מצטרפים להמלצה. נוכחות הברקוד יניע את הלקוח לפעולה ויגרום לו ליזום קשר עמכם, וזה המצב הרצוי והאופטימלי.

הזדמנות להתכתב עם אירועים שונים

בתחילת הכתבה ציינו שבאמצעות העיצוב ניתן לקרוץ לאירועים שונים כמו עונת האביב, הקיץ וכו' באמצעות אלמנטים כמו: שמש, ים ושמיים כחולים. אנו ממליצים לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהשתמש בשיטת גוגל: הוסיפו למעטפה אלמנטים בולטים כגון: זקוקים בתחילת שנה אזרחית, דבש בראש השנה, דגל ישראל ביום העצמאות ועוד.

אומנם מדובר בפעולת עיצוב שתגזול מעט זמן, כסף וסבלנות, אך התוצאה תגרום לכולם לראות שאתם עם היד על הדופק, ותמקם את העסק שלכם גבוה בעיני הלקוחות. בהצלחה.